Alla inlägg den 29 april 2011

Av Sandra Kuusinen - 29 april 2011 22:20

Nu är 4 veckor gjorda på Rygg Institutet i Sundsvall =/ Känns lite tråkigt att det är över nu, och att man inte ska tillbaka på söndag kväll. Har haft 4 otroligt spännande och lärorika veckor. Man har fått mycket hjälp med träning, dom har tagit hand om oss på ett otroligt bra sätt, ringt överallt åt oss, försäkringskassa, arbetsförmedlingen, läkare.. Ja allt. Dom har stöttat oss, skrattat med oss och gråtit med oss. Dom har hjälpt oss att hitta oss själva, och det viktigaste, att hitta rätt träning och rätt utrustning åt oss. Kommer att sakna alla som har varit där för oss under alla dessa veckor. 

Och sen alla i vårat team, kan ju inte mer än säga att vårat team var underbart. Fick så bra kontakt med dom, och även vi har skrattat och gett varandra råd. Eller jag har väl inte gett så mycket råd, men fått mycket råd av alla i gruppen :P 

Nu väntar man bara på att det ska gå 6 månader så man får träffa alla igen :D


För att sammanfatta det hela, så har jag haft 4 helt grymma veckor. 

Har lärt mig så mycket. Och har fått så mycket insikt i mig själv. Och fått veta saker om mig själv som jag inte visste. Fick även prata med en psykolog där nere, och han fick fram såå mycket om mig själv som jag har funderat på länge nu, och det fick han ur mig på bara inom en halv timme. Han fick även fram personliga saker om mig själv på bara en halv timme som jag inte visste att jag hade mått dåligt över. Vet att jag mår dåligt ibland och så, och han kunde lura fram vad det var som gör att jag mår dåligt över, och dom sakerna visste jag inte enst att jag mådde dåligt över.. Eller.. Jag hade inte listat ut det. men det gjorde han.


Nä, nu ska jag nog lägga mig i sängen. Är helt slut efter dom här veckorna :) Huvudet är fullt med nya saker och ny information :P Så nu säger jag God Natt på er alla och hoppas att ni får sova gott :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards