Direktlänk till inlägg 15 mars 2011

Skön dag :)

Av Sandra Kuusinen - 15 mars 2011 19:06

Dagen har varit jätte bra. Har varit hos svärmor heeela dagen med lillan :) Vi har bakat, lekt en massa, gett hästarna mat och gett lilla kalven välling, sett på lite tv och blivit bjuden på mat :) Nu ligger lillan helt däckad i sängen :) Hon såg på bolibompa, sen ville hon gå och sova :) 

Så nu resten av kvällen så blir det till och göra varma mackor med älskling och bara ta det lugnt och se på film :)

Har fått jätte mycket avlastning idag av svärmor och det kan behövas just nu kan jag lova. Har svin ont, och host medicinen hjälper bara över natten med inte så jätte mycket på dagarna, och doktorn sa att jag skulle bara ta vid behov på kvällen innan jag ska lägga mig. Men jag tar den varje kväll nu :P Det sista jag vill göra är att hosta sönder nå revben:P 

Nä, nu ska jag förbereda lite inför mys fikat med älskling :)

Hoppas att alla har haft en toppen bra dag.


Min familj är den bästa som finns. Skulle inte kunna ha en bättre sambo, eller en bättre dotter. Jag älskar dom över allt annat, och med hela mitt hjärta. Ni är mina allt   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Kuusinen - 29 april 2011 22:20

Nu är 4 veckor gjorda på Rygg Institutet i Sundsvall =/ Känns lite tråkigt att det är över nu, och att man inte ska tillbaka på söndag kväll. Har haft 4 otroligt spännande och lärorika veckor. Man har fått mycket hjälp med träning, dom har tagit hand...

Av Sandra Kuusinen - 1 april 2011 23:02

Idag har jag och lillan varit inne på Knasiga Kojan med Frida:) Hade det väldigt trevligt :) Sen ikväll så har jag och älskling sett på lite film och tagit oss ett glas vin. Det var väldigt mysig. Men nu ligger vi i sängen och älskling har redan somn...

Av Sandra Kuusinen - 28 mars 2011 15:08

Fick beskedet idag :) Dom ringde från Sundsvalls rygg institut :) Så på söndag kväll så tar jag mitt pick och pack och far ner dit för att på börja min behandling på måndag morgon kl 8.00 :) Blir borta från Söndag kväll - Torsdag kväll, sen är jag he...

Av Sandra Kuusinen - 24 mars 2011 22:37

Dagen har varit helt toppen:) Har varit inne i stan heeeela dagen:) Varit på Knasiga kojan med lillan, mamma, lillebror och lillasyster :) Mycket lek och stoj och fika. Sen vart det hem till mamma, och där vart vi bjuden på hamburgare och vart tvinga...

Av Sandra Kuusinen - 22 mars 2011 13:16

Idag blir det nog bara lugnt hemma. Har iaf gjort lite ärenden idag, varit till Ullånger och hämtat ut sjukskriven papper och skickat in alla papper till försökringskassan som dom vill ha bara för att man ska få sjukpenning. Är så less på alla dessa ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards