Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Varit hos mamma :)

Av Sandra Kuusinen - 18 mars 2011 00:14

Idag har vi varit hos mamma hela dagen :) Mormor kom även dit :) Vart bjuden på jätte god mat och efterrätt :) Sedan har vi sett på Nicke Nyfiken typ hela dagen med angelina. På vägen hem så somnade lillan i bilen, så då vi kom hem vart det bara och göra en välling och byta på hon för hon ville lägga sig och sova. Så det vart lite fika och tv för mig och älskling innan jag hoppade in i duschen, sen vart det sängen för magnus hade så ont i svanken och jag i revbena. Och nu sover älskling sen någon timme tillbaka :P och jag är självklart fortfarande vaken :P haha.. Ovanligt.. eller inte :P

I morgon blir det en fullspäckad dag med mycket kul och göra:)

Först blir det knasiga kojan med lillan och Frida, sen ska vi möta upp mamma i stan efter att hon klippt sig, och då ska vi gå och ta en fika med henne, sen tänker jag gå på Gina Tricot en sväng och kolla om man hittar något nytt :) Sen blir det hem och mysa lite med lillan och sen lägga hon. Sen far jag in till stan igen för att fara ut med Frida på krogen :)

Så... Min dag kommer som sagt att bli fullspäckad och rolig:)

Nu blir det till och släcka ner datorn och he på nå skit på tvn så man somnar så man är utvilad och orkar med morgon dagen:)

Godnatt alla och ha en trevlig helg nu :)


Jag har den underbaraste mamman, den underbaraste pappan, den underbaraste Sambon och den underbaraste Dottern, Och så klart alla överiga i min familj är helt underbar.


Magnus: Jag älskar dig över allt annat och med hela mitt hjärta. Min kärlek till dig går aldrig att beskriva med ord och den går inte att beskriva hur stor den är. Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig. Du är mitt allt och mitt liv

Jag älskar dig så mycket  


 
 
Fanny

Fanny

18 mars 2011 01:22

åhhh bloggar du älskling? :D

http://fannyizabelle.blogg.se

Sandra Kuusinen

19 mars 2011 21:13

Haha jag försöker göra det lite ;P Känns skönt och ha en blogg om man bara vill skriva av sig lite :D haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Kuusinen - 29 april 2011 22:20

Nu är 4 veckor gjorda på Rygg Institutet i Sundsvall =/ Känns lite tråkigt att det är över nu, och att man inte ska tillbaka på söndag kväll. Har haft 4 otroligt spännande och lärorika veckor. Man har fått mycket hjälp med träning, dom har tagit hand...

Av Sandra Kuusinen - 1 april 2011 23:02

Idag har jag och lillan varit inne på Knasiga Kojan med Frida:) Hade det väldigt trevligt :) Sen ikväll så har jag och älskling sett på lite film och tagit oss ett glas vin. Det var väldigt mysig. Men nu ligger vi i sängen och älskling har redan somn...

Av Sandra Kuusinen - 28 mars 2011 15:08

Fick beskedet idag :) Dom ringde från Sundsvalls rygg institut :) Så på söndag kväll så tar jag mitt pick och pack och far ner dit för att på börja min behandling på måndag morgon kl 8.00 :) Blir borta från Söndag kväll - Torsdag kväll, sen är jag he...

Av Sandra Kuusinen - 24 mars 2011 22:37

Dagen har varit helt toppen:) Har varit inne i stan heeeela dagen:) Varit på Knasiga kojan med lillan, mamma, lillebror och lillasyster :) Mycket lek och stoj och fika. Sen vart det hem till mamma, och där vart vi bjuden på hamburgare och vart tvinga...

Av Sandra Kuusinen - 22 mars 2011 13:16

Idag blir det nog bara lugnt hemma. Har iaf gjort lite ärenden idag, varit till Ullånger och hämtat ut sjukskriven papper och skickat in alla papper till försökringskassan som dom vill ha bara för att man ska få sjukpenning. Är så less på alla dessa ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards