Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Underbar dag/Lite funderingar

Av Sandra Kuusinen - 24 mars 2011 22:37

Dagen har varit helt toppen:) Har varit inne i stan heeeela dagen:) Varit på Knasiga kojan med lillan, mamma, lillebror och lillasyster :) Mycket lek och stoj och fika. Sen vart det hem till mamma, och där vart vi bjuden på hamburgare och vart tvingad av lillan och se på Nicke Nyfiken :P haha.. I morgon blir det lugnt, kanske far ner och handlar lite och så. Sen på kvällen ska jag ut och äta med flickorna Micca och madde Lind på Public :) Ska bli sååå skönt och kul och få fara ut med tjejerna och bara äta gott och umgås. Inte ofta man gör det:)

På tal om ofta och så.

Tycker det är såå synd att man tappat kontakten med typ alla tjej kompisar sen jag vart tillsammans med Magnus och sen vi fick lillan.

Jag kan inte förstå att det blir så? Och tydligen är det inte bara jag som är med om det, så jag är inte ensam. Skulle gärna ha kvar alla mina tjejkompisar så man kan fara ut och käka, fara och ta en fika på stan nån kväll. Eller bara umgås och ha en liten "tjejkväll". Det är de jag saknar mest nu då man typ har tappat alla.

+ att nu då man flyttat ut till Dockst för nått år sen, så vill alla bara att man ska komma in till stan hela tiden, och ingen kan komma hit och hälsa på. Jag mena, visst, det är 4mil, men det tar max em halv timma och köra, och har man inte körkort så går det ju alltid bussar hit, eller så kan jag mer än gärna hämta och skjutsa hem, bara folk visar att dom är intresserad av att hälsa på. Så tycker inte att det är någon bra ursäkt och skylla på att man inte tar sig hit på något sätt.

Och nu får ingen tro att jag skriver/pratar om någon, för det gör jag inte. Det här är som sagt tankar och funderingar som jag ALLTID tänker på.

Jag är samma människa, och samma person som jag var innan jag fick lillan. Visst att jag inte kan fara ut lika ofta, eller fara bort när som helst. Men jag kommer alltid att vara den jag alltid varit.


Nu ska jag nog släcka ner datorn och sova, har varit en lång dag med bus och skoj. I morgon blir det nya äventyr.

God natt för idag <3

Älskar Magnus och Angelina över allt annat, och med hela mitt hjärta   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Kuusinen - 29 april 2011 22:20

Nu är 4 veckor gjorda på Rygg Institutet i Sundsvall =/ Känns lite tråkigt att det är över nu, och att man inte ska tillbaka på söndag kväll. Har haft 4 otroligt spännande och lärorika veckor. Man har fått mycket hjälp med träning, dom har tagit hand...

Av Sandra Kuusinen - 1 april 2011 23:02

Idag har jag och lillan varit inne på Knasiga Kojan med Frida:) Hade det väldigt trevligt :) Sen ikväll så har jag och älskling sett på lite film och tagit oss ett glas vin. Det var väldigt mysig. Men nu ligger vi i sängen och älskling har redan somn...

Av Sandra Kuusinen - 28 mars 2011 15:08

Fick beskedet idag :) Dom ringde från Sundsvalls rygg institut :) Så på söndag kväll så tar jag mitt pick och pack och far ner dit för att på börja min behandling på måndag morgon kl 8.00 :) Blir borta från Söndag kväll - Torsdag kväll, sen är jag he...

Av Sandra Kuusinen - 22 mars 2011 13:16

Idag blir det nog bara lugnt hemma. Har iaf gjort lite ärenden idag, varit till Ullånger och hämtat ut sjukskriven papper och skickat in alla papper till försökringskassan som dom vill ha bara för att man ska få sjukpenning. Är så less på alla dessa ...

Av Sandra Kuusinen - 18 mars 2011 00:14

Idag har vi varit hos mamma hela dagen :) Mormor kom även dit :) Vart bjuden på jätte god mat och efterrätt :) Sedan har vi sett på Nicke Nyfiken typ hela dagen med angelina. På vägen hem så somnade lillan i bilen, så då vi kom hem vart det bara och ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards